2011. január 13., csütörtök

Napsutes a hoesesben

Mondanom sem kell Denverben toltottem masodik ejjszakat.
Csodalatos ez a varos,koros korul nagy hegyeket lehet latni ameddig a szem ellat.
Vastag ho boritotta az utcakat de az utak szarazak voltak.
Par napja lehetett itt egy nagy havazas szerencsere nem reszesultem belolle.A varos egyik reszeben azert havazott ez a nyugati resze en a keleti reszben voltam ott sutott a nap.
Delelott elindultam Uj Mexikoba Prewitt nevu telepulesre.
Hulladek papirt vittem oda egy nagy papirgyarba.Delben egy kis kamionparkolonal megalltam szaladni.
Gyonyoruen sutott a nap es az ejjszakai fagyok utan a homerseklet +16 fok C ra melegedett fel.
Mondanom sem kell miota vissza jottem az allamokba nem volt reszem futasban.
Na de vegre minden osszejon,sajnos a futooram nem talaltam sehol pedig emlekeztem ra hogy mar volt a kezembe csak epp nem talaltam.
Parommal kicsit ossze is kaptam ezen mert megkertem nezze meg hogy nem hagytam veletlenul otthon.
Ertekes fel orat veszitettem el a keresgelessel vegul feladtam.
Nagyon nehezen ment a futas,mintha nem kapnek levegot,igaz elotte ettem is ami nem jo ilyenkor.11 perc kinlodas utan feladtames elmentem zuhanyozni.
Amikor kijottem a zuhany alol es tukorbe neztem lattam hogy szemeim verben usznak es fajtak is,uristen kaptam eszbe megfaztam:(
Hat ahogy elindultam elkezdett razni a hideg,fajt a fejem,egett a szemem.Minden bajom volt.Albuquerque elott megalltam szunyokazni 10 percre de elnyomott a laz.
Riadva kelltem fel hogy elkesek az idopontrol.
Kisse pihentebben de sikerult elerni a celallomast,Milan NM -t es egy Love's toltoallomason pihentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése