2011. január 11., kedd

Denver Colorado

Elso nap bedobtak a melyvizbe:(Nem is tudtam hirtelen oruljek vagy sem ennek a csodas utnak?
Elso sorban tegnap erkezrem meg az allamokba es gozom sem volt merre milyen az idojaras?Igaz neten megnezhettem volna de ahoz tul faradt volt az agyam.Masodsorban Coloradoban kotelezo a lancolas amihez semmi kedven nem volt.
Keso delutan indultam el elozo este 5 orat aludtam kozben kimaradt egy ejjszakam amikor atrepultem az oceant szoval teli kedvel es vidaman vagtam neki a kozelgo ejjszakanak.287 es uton gurultam Texason,Oklahoman es elertem Colorado hatarat.
Elso ejjszakam egy texasi pihenopakoloba toltottem es arra gondoltam jol kialszom magam de tevedtem.Jarganyomba elromlott a futes es szinte fagyottan keltem fel.Kint -18 fokot mutatott a homero higganyszala.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése