2011. február 22., kedd

Egesz nap Arizona

Mar kezdem megszokni az arizonai idojarast:)
Ejjszaka hideg nappal meg kanikula.Az I-10 es en toltottem az ejjszakam,pontosabban Tonopah AZ kisvaroskaban egy Travel America kamion parkolojaban.Egyszeruen csak TA es ezutan igy jelenik meg naplomba.
Keson fekudtem le mert jo sokaig a parommal beszelgettem aminek az eredmenye hogy reggel keptelen voltam felkelni.
Kb delelott 9:30 kor kimasztam agyikombol es futva siettem a mindennapi szaladsom leszaladni.
Sajnos paromnak nem jeleztem hogy mar fent vagyok csak amikor visszajottem es ezert megharagudott ram.
Hat sajnalom hogy igy tortent de ezutan igyekszem ezt maskeppen rendezni,hogy tobbet ne haragitsam magamra.
Persze a buntetest igy is megkaptam mert ma fel sem hivott es nem is irt semmit nekem:(
Buckeye Arizonaba szallitottam az arut egy Sams Club kozpontba.
Eleg hamar lepakoltak es mar megerkezett a kovetkezo munkam egy 1700 merfold hosszu ut.
Tucsan Arizonaba veszem fel az arut es hetfon reggel Veronaba adom at ez pedig Misissippi allamban van.
A lazasag azert van mert hetvegere szabadot kertem igy mar csutortok este Dallasban leszek es ket napot toltok otthon:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése