2017. február 8., szerda

Houston TX

....ha netan valaki koveti az irasaim lathatja hogy regota nem irtam semmit es ez nem azert van mert nincs mondanivalom egyszeruen n csak nagyon elfoglalt vagyok es a munkam felemeszti az osszes idom. Most egy kicsit lazabb a melo es felfedeztem a bloggom igy ugy gondoltam neki allok irni ujbol es talan megprobalok rendszeresen bejegyezni valamit nem azert hogy masokat vonzak hanem inkabb azert ha a lanyaim nagyobbak lesznek talan beleolvasnak az apjuk irasaiba . Mar reggebben egyszer megemlitettem hogy 2 kis tunder lanyom van ok a szemem fenye es nagyon szeretem oket, es erzem ok is szeretnek engem . Talan bevezetesnek ennyi es igerem folytatom , mai naprol csak annyit hogy reggel Houston TX ba ebredtem es Hawkins TX ba fekszem le. Reggel 28 fok C volt most meg jo ha 5-6 C van de ez jellemzo Texasra a hirtelen felmelegedes es pont olyan hirtelen homerseklet csokkentes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése