2014. február 6., csütörtök

Dallas TX es Hull a Ho!!!

....tegnap felkerult egy bejegyzes ami Niki kislanyom szuleteserol irtam ezt igazabol talan 2 eve irtam de csak a piszkozatba kerult es most tettem publikussa:) Delelott 11 korul erkeztem Dallasba az ejjszakat Temple TX ba toltottem es igaz reggel a telefonom -8 fok C mutatott de nem gondoltam arra hogy mire Dallasba erkezek minden feher lessz a hotol es meg mindig suru pelyhekben hull a ho. Dallas eleg delen van es nagyon ritka jelenseg erre fele de azert egy evben 1-2 szer elofordul. Egyik ismerosom most hivott Houston TX bol es mondta ott is havazik.Ez meg ritkabb jelenseg de most jol lehult a levego. Tegnap egy regi ismerosommel Columbus Ohiobol valtottam par mondatot a Viberen es en csak mosolyogtam amikor mondta hogy nalluk nagy ho van:) ekkor meg nem gondoltam arra hogy masnap itt is talalkozok hoval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése